2012. augusztus 15.

Papír karkötők


Az Otthonka blogon megtetszettek a bohókás, WC-papír gurigából készült karkötők. Némi önfegyelmezés – bakker, nem kellett volna összelapítani! – után végre maradt használható alapanyagom.

Papír karkötők

Az eredeti leírásban ugyan nem használnak rögzítést – vagy csak nem tűnt fel a képeken -, nekem azonban így biztosabbnak hat.


Van azért még hova fejlődni, a rétegek szétválása probléma lehet.


Mindegyik karkötőt Pentart festékkel festettem le. A fehérre került egy fekete szalag (ruhához volt ezzel rögzítve az árcédula eredetileg), a zöldet pedig szivacs segítségével sárgás pöttyökkel láttam el.



Köszönet az inspirációért az eighteen25 és az Otthonka blognak!

2 megjegyzés:

- írta... [Válasz erre...]

Klasszak lettek :) Nekem a két szélső tetszik a legjobban.

Kemál Amál írta... [Válasz erre...]

@Dittygirl
Nekem pont a középső a kedvencem :) De az tényleg kicsit extrém színű lett.